piątek, 27 września 2013

Odżywka b/spłukiwania Hegron

Postanowiłam napisać parę słów o odżywce bez spłukiwania, którą bardzo lubię :) kiedyś kupiła ją moja Mama, więc jak to ja, musiałam wypróbować :D i tym oto sposobem stała się ona jednym z podstawowym produktów do mojej pielęgnacji włosów :)



 Odżywka bez spłukiwania Hegron Creme Voeding:
+ po zastosowaniu włosy są mięciutkie
+ w moim przypadku podkreśla skręt fal
+ włosy pięknie lśnią
+ na całe włosy wystarczy naprawdę bardzo niewielka ilość
+ włosy nie elektryzują się
+ łatwe rozczesywanie
+ nie obciąża (nie stosuję na skalp, tylko na długość, jak wyżej wspomniałam w małej ilości)
+ baaaardzo wydajna (butla 500ml)
+ cena, ok 6-7zł

+/- lejąca konsystencja i zbyt duży otwór! na początku można nieźle przesadzić, wylewając połowę butli ;p
ja się przyzwyczaiłam i zawszę wylewam potrzebną ilość
+/- trudno dostępna. ja kupuję ją w Kauflandzie


Widziałam, że jest jeszcze wersja do spłukiwania, ale nie miałam jej jeszcze. Może kiedyś się skuszę i wtedy pojawi się recenzja :)

6 komentarzy:

  1. Kochana, widzę że dopiero zaczynasz swoją przygodę z blogowaniem, na dobry początek chętnie będę obserwować jak stawiasz pierwsze kroki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło i również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam, ale niestety dla mnie zapach był strasznie męczący..
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://cosmeticwahnsinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. będę jej szukać! :P szczególnie ze względu na to,że podkreśla fale i nie elektryzują się po niej włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tak zachwalasz to i może ja ją wypróbuje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Mam do Ciebie pewne pytanie odnośnie technika farmacji. Napisz do mnie proszę na maila shape84( małpa )gmail.com

    OdpowiedzUsuń