piątek, 27 września 2013

Pierwszy post, czyli "włosowe" kosmetyki.

Przez dłuższą chwilę zastanawiałam się o czym napisać pierwszego posta, aż w końcu zdecydowałam, że będzie to post "włosowy" :) na pewno będzie ich na tym blogu całkiem sporo, jako, że do pielęgnacji włosów przywiązuję dużą wagę :) Zacznę od podstaw, czyli od produktów, których używam do codziennej pielęgnacji, i które mogę Wam polecić :) dokładną recenzję każdego produktu opiszę w kolejnych postach :)


Jeżeli chodzi o szampon, to nie mam ulubionego, używam różnych, a aktualnie jest nim L'oreal Elseve Nutri Gloss Cristal. Odżywek od dłuższego czasu nie zmieniam, zawsze jest to Nivea oraz Garnier :) z obu jestem zadowolona, ale o tym, która moim zdaniem jest lepsza napiszę niedługo :) na wilgotne włosy nakładam niewielką ilość odżywki bez spłukiwania Hegron, a gdy suszę włosy, zabezpieczam je za pomocą odżywki w sprayu z Gliss Kura :) no i maska raz w tygodniu, czyli dobrze znany wszystkim Biovax :)

2 komentarze:

  1. Odżywke Gliss kur uwielbiam :D Miałam inny kolor/zapach.
    Zapraszam w takim razie do wspólnej obserwacji, co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń